torstai 14. helmikuuta 2013

asiakaslähtöinen työskentely


asiakkaan toiveiden kuuntelemista ja niiden toteuttamista, muuttaa asumista enemän kodin omaiseksi
- mitä asukas haluaisi tehdä, mitä hän on aikaisemmin tehnyt eli historian selvittäminen
työyhteisön mukaan saaminen pienin askelin
- etsiä työyhteisöstä ne ihmiset alkuun jotka ovat muutos haluisia ja aloittaa muutos heidän kanssaan. tavoitteena kuitenkin saada koko työyhteisö mukaan muutokseen ja sitoutumaan siihen.

2 kommenttia:

  1. koti <3 Kuinka usein tulee kysyttyä asukkaalta mitä toivot tai saati tulee niitä toteutettua? Tästä se lähtee.

    VastaaPoista
  2. Hieno. Asiakkaan erilaisen elämän tunnistus! Vanhus ei muutu samanlaiseksi sillä,että häellä on ikää.

    VastaaPoista